torresvoll

Alla inlägg under april 2009

Av jennie Törresvoll - 12 april 2009 22:00

Just nu så saknar jag mina djur så hemskt mycket längtar efter dom vill hem nu så jag får träffa dom...Hoppas dom har saknat mig med =)........

Snart blir det duschen och sedan sängen ska upp tidigt imorgon och fara hemmåt...Blir en lång resa men trevlig.....

Livet känns som det är på topp just nu är så lycklig.....
Älskar min Lisa så otroligt mycket hon är mitt allt!

Men nu ska jag ta och umgås med Karin och Peter innan jag går och duschar och sover....

Skriver mera imorgon ......

kram kram

Skänker en tanke till alla som behöver och vill ha en!!! och skänker även Stooooooor kram till mina underbara syskon som jag älskar så otroligt mycket.....Älskar även min mor och far såklart!!!!



Av jennie Törresvoll - 1 april 2009 18:30

Idag är det onsdag och fint väder har det varit idag skönt skönt!

Var till Arbetsförmedlingen i morse och fixade allt som skulle fixas där...

Sedan bara det av till storvik med hundarna så de fick springa ute i det sköna vädret.

Passade på att tvätta av bilen lite så nu är den fin igen hehe!

Just nu ligger vovvarna och snarkar och sover dom är så trött har ju varit ute hela dagen kom hem vid 18 tiden så många timmar har de blivit ute idag ....skönt de!

Känns så tomt och konstigt att jobbet på Ovako nu är slut.
kommer sakna alla där så troligt mycket men ska åka och dricka en massa kaffe hos alla....

Hoppas hoppas*

ikväll ska jag även åka och hämta lisa i gävle så hon kommer hem....

Nästa vecka blir de till att åka till skåne och hälsa på alla där nere det ska bli roligt.....

Nä nu ska jag titta tv lite .....

/////J

Presentation


Om mig och mitt liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards