torresvoll

Alla inlägg under oktober 2009

Av jennie Törresvoll - 23 oktober 2009 21:45

Idag var det fredag igen och helgen är här skönt...

jag har blivit super förkyld på köpet oxå tråkigt att må dåligt...

Idag har jag varit på svetslkursen och dagen gick faktiskt fort och nästa vecka är det jag som ska lära känna en ny svets, skönt att få slippa pinne en stund.Men jag har börjat bli kompis med den där pinnen nu haha....

Får se vad helgen bjuder på men mår jag som jag gör nu så blir de te och ligga i soffan och titta på tv och ta hant om mig själv...

Har nyss tittat på idol tycker dom var duktiga idag får se vem som åker ut av dom...

Just nu ligger lisa i badet och jag ligger i sängen och snorar...Inget roligt blev det på tv idag heller....

Saknar thindra och tyson så otroligt mycket dom fattas verkligen mig...Men jag vet att de har de bättre där de är nu inge ont eller så!

Blev lite allt möjligt idag skrivet i bloggen hihi massa att skriva kanske...

Just jag igår var jag med på tv svt gävledala...Dom kom och gjorde en intervju med mig angånde att HBT personer nu får gifta sig i kyrkan....Äntligen säger jag bara...har väntat så långe på att vi ska få gifta oss i kyrkan....Nu är det bara att börja att planera ett bröllop..

Nu ska jag gå in i rummet och lägga mig på soffan och vila lite...skriver mer sedan om jag orkar..



kram på er alla

Av jennie Törresvoll - 20 oktober 2009 19:00



Nu var det länge sedan jag skrev i denna blogg men har fått kraft tillbaka för att skriva nu...

Hur går det i livet för mig då just nu? Ja det kan jag svara på...
Just nu går jag en svetskurs för att lära mig svetsa och det går väl bra...Man får ha lite tålamod när man svetsar med pinne som jag gör men de går framåt.
Träffat en ny väldigt trevlig och snäll vän vid namn Patrik..Han förgyller mina dagar på lernia....

Här hemma är det bara bra med Lisa och mig vi väntar och väntar på en remiss från uppsala hoppas hoppas den kommer snart....:)

Skriver lite mera senare ska åka och handla nu...


kram på er alla

Presentation


Om mig och mitt liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards