torresvoll

Direktlänk till inlägg 18 december 2009

19 December

Av jennie Törresvoll - 18 december 2009 21:30

igår var jag på julbord tillsammans med jobbet det var trevligt!

Idag har varit en liten seg dag och fruktansvärt kallt!
Har varit hem och firat min pappas födelsedag idag han fick ett par mysbyxor.Han använder ju bara jeans annars så jag tänkte han skulle få ett par mysisar som han kunde ha på sig och mysa i!

Just nu sitter jag och tittar på film på 3:an..Får se vad man ska hitta på sedan dagen känns så seg!

ÅÅÅ just jag har ju glömt att berätta en sak i veckan fick tiken vi har här 4 st små valpar så söta och så små...
Athena är super intresserad av dom hon älskar ju små valpar! hon hade säkert nappat dom om hon kunnat och är så gullig våran lilla vovve'!

nä nu ska jag titta vidare på tv får lägga ut lite bilder på dom små valparna sedan!
Men jag bjuder på en bild i alla fall!

lilla valpen james dean

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennie Törresvoll - 12 april 2010 19:57


Nu var det ett tag sedan man skrev i bloggen haft lite mycket att göra bara och mera saker blir det väll när vi flyttar om ca 3 veckor längtar så!   Idag fick man en tråkigt besked Athenas syster Alice har somnat in. Hon vart biten av en huggor...

Av jennie Törresvoll - 18 januari 2010 21:41

Så nu har jag ordnat med min nya blogg..   Denna blogg verkar enklare och roligare att jobba med!   Idag har man jobbat och slitit! Imorgon blir det jobb och sedan simma en sväng skönt de!   Just nu sitter jag och tittar på tv sedan blir ...

Av jennie Törresvoll - 1 januari 2010 15:00

Hejsan! Nu var det ett nytt år och hoppas detta år bjuer på massa roliga saker och att det kommer brev på posten snart!2010 var året nu ett r kvar till jag blir 30 år puh jobbigt!Jag ska ju även köpa mig ett par längdskidor iår oxå för jag har ju l...

Av jennie Törresvoll - 28 december 2009 00:45

Så nu var julen över och en massa bra julklappar fick man super bra ju!Sitter här nu mitt i natten och kan ej sova huvudet värker och valparna är som sirener :)! Har nyss även gjort mina egna knäck och dom blev jätte bra . Dom första blev ju helt brä...

Av jennie Törresvoll - 5 december 2009 14:45

Idag är det lördag alltså helg skönt att få vila upp sig lite...Imorgon är det andra advent oxå trevligt julen är snart här!Igår kom våran vän patrik hit och vi tittade på idol och åt pizza.Efter ett tag kom Daniel och charlotte hit och vi tittade kl...

Presentation


Om mig och mitt liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards