torresvoll

Alla inlägg under januari 2010

Av jennie Törresvoll - 18 januari 2010 21:41

Så nu har jag ordnat med min nya blogg..


Denna blogg verkar enklare och roligare att jobba med!


Idag har man jobbat och slitit! Imorgon blir det jobb och sedan simma en sväng skönt de!


Just nu sitter jag och tittar på tv sedan blir det sängen är så otroligt trött!


Ihelgen kommer emma till oss vi ska ha skräckfilms helg. trevligt!


Nä nu ska jag titta tv skriver mera imorgon!!



kram kram

Av jennie Törresvoll - 1 januari 2010 15:00

Hejsan!

Nu var det ett nytt år och hoppas detta år bjuer på massa roliga saker och att det kommer brev på posten snart!
2010 var året nu ett r kvar till jag blir 30 år puh jobbigt!
Jag ska ju även köpa mig ett par längdskidor iår oxå för jag har ju lovat mig själv att jag ska åka vasaloppet det år jag fyller 30.
Det bestämde jag mig för flera år sedan att jag skulle göra när njag blev 30 och jag tänker göra det oxå!
Nu har valparna flytta till mamma oxå såå tomt utan dom och anisette!
Igår på nyårsafton var vi hemma hos mamma och pappa.Där åt vi god mat och spelade familjegeni och käkade glass mums gott!
Efter familje spelet så¨sjöng vi lite lips på xbox 360.Och vi avslutade kvällen men uno :)!
Så vad har hänt under 2009 då jo jag blev av med jobet på ovako var arbetslös en dag sedan fick jag ett nytt jobb.Vad ska man säga tur och härligt på en och samma gång!
Min ögonsten Thindra somnade även in detta år känns så tomt men vet att hon har det bra nu!
Men alla tråkigtheter som varit under 2009 ska man lägga bakom sig nu det är ett nytt år som man ska njuta av med massa bra saker på gång!
Hoppas Hoppas att allt blir som man vill!
Nä nu ska jag umgås lite med Lisa...

kram alla där ute!


 

Presentation


Om mig och mitt liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards