torresvoll

Direktlänk till inlägg 28 november 2009

Helg!

Av jennie Törresvoll - 28 november 2009 07:00

Nu var det helg får se vad den bjuder på.

Just nu är jag förkyld men är på bättringsvägen!Varit sjuk sedan i onsdag så nu borde de vända tycker jag!

Känns så skönt att äntligen fått det där fasta jobbet skönt skönt!

Jag saknar dom roliga tiderna på ovako trivdes så otroligt bra där och jobbarkompisarna var ju helt underbara.
kanske i framtiden man får komma tillbaka dit vem vet!

Vaknade så otroligt tidigt i morse vaknade före kl 6 ska snart sätta på lite kaffe och titta på svampbob fyrkant!
kommer ju somna tidigt ikväll men det brukar jag göra i alla fall trött av mig jag!

Så just nu har dagen bara börjat får se vad som händer får skriva mera sedan om vad dagen bjöd mig på!

Nu uppdatering vad dagen har bjudit mig på...

Var till valbo med Lisa idag och där köpte vi hund och kattmat!
Lisa hittade även ett par fina stövlar som hon köpte!
När vi kom till valbo så gick vi runt på olika affärer och då säger Lisa att vi skulle köpa en lite bärbar till mig wow tänkte jag och blev super duper glad!En rosa liten sak...
Så nu kan jag skriva blogg lite oftare hihi!
Efter Valbo åkte vi till rusta och tittade lite på julsaker!
Så det blev en hel dag i valbo idag!

Ikväll ska vi titta på robinson och äta lite godis...Emma kommer snart oxå!

Men nu ska jag ta och dricka lite kaffe och ta en pepparkaka...

skriver mera sedan

kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jennie Törresvoll - 12 april 2010 19:57


Nu var det ett tag sedan man skrev i bloggen haft lite mycket att göra bara och mera saker blir det väll när vi flyttar om ca 3 veckor längtar så!   Idag fick man en tråkigt besked Athenas syster Alice har somnat in. Hon vart biten av en huggor...

Av jennie Törresvoll - 18 januari 2010 21:41

Så nu har jag ordnat med min nya blogg..   Denna blogg verkar enklare och roligare att jobba med!   Idag har man jobbat och slitit! Imorgon blir det jobb och sedan simma en sväng skönt de!   Just nu sitter jag och tittar på tv sedan blir ...

Av jennie Törresvoll - 1 januari 2010 15:00

Hejsan! Nu var det ett nytt år och hoppas detta år bjuer på massa roliga saker och att det kommer brev på posten snart!2010 var året nu ett r kvar till jag blir 30 år puh jobbigt!Jag ska ju även köpa mig ett par längdskidor iår oxå för jag har ju l...

Av jennie Törresvoll - 28 december 2009 00:45

Så nu var julen över och en massa bra julklappar fick man super bra ju!Sitter här nu mitt i natten och kan ej sova huvudet värker och valparna är som sirener :)! Har nyss även gjort mina egna knäck och dom blev jätte bra . Dom första blev ju helt brä...

Av jennie Törresvoll - 18 december 2009 21:30

igår var jag på julbord tillsammans med jobbet det var trevligt!Idag har varit en liten seg dag och fruktansvärt kallt!Har varit hem och firat min pappas födelsedag idag han fick ett par mysbyxor.Han använder ju bara jeans annars så jag tänkte han sk...

Presentation


Om mig och mitt liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards