torresvoll

Alla inlägg den 10 november 2009

Av jennie Törresvoll - 10 november 2009 12:30

Idag är det tisdag.
Idag ska jag till storvik en sväng och prata med dom där får se hur det blir...Känner att jag kokar innombord av ilska och saker som jag skulle vilja säga men man måste ju hålla de inom sig kan ju ej börja skrika och gapa.Tycker att man kunde bry sig mera men gör man inte det var ska jag göra åt saken då!

Sitter just nu på svetskursen...Känner mig helt slut är trött och seg!
Men det jag håller på med nu är så jävla svårt och det tar lång tid *pust*

Vill hem nu känner jag och bara vara!

Tiden går så otroligt fort tycker inte att jag hinner med att göra det jag vill i livet! Har ävenb börjat få åldersnojja..Tycker jag börja bli gammal och att det syns på mig....Tänk om man kunde få vara helt nöjd som människa men det får man ju aldrig uppleva! Man är alltid missnöjd med en massa saker!
Livet är en svår gåta förstår mig inte riktigt på den!

Men nu ska jag ta och titta runt lite på nätet skriver mera ikväll

puss och kram ////jennie

Presentation


Om mig och mitt liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards