torresvoll

Alla inlägg den 9 november 2009

Av jennie Törresvoll - 9 november 2009 10:30

Nu har ännu en helg passerat förbi...

I lördags bowlade vi det var jätte roligt!
Igår tittade vi på film, emma var hemma hos oss hon kommer även vara hos oss idag och då ska vi titta på en till film!

Idag känner jag mig nere och mossig!Vet ej vad edt beror på.Kanske för att inte veta om jag kommer få något jobb eller om jag kommer få gå utan jobb...Det visar sig!
Annars är det bara en vanlig höst deppighet...

Idag har jag fått svetsa gjutjärn som jag ska göra...Roligt men svårt och segt!Man måste ju vämta tills de svalnat innan man kan lägga nästa plutt....

Inte så långt kvar nu heller av dagen skönt...

Måste ta och skaffa mig en hobby känner jag så man har något att göra på dagarna..Det hade ju varit underbart att kunna göra saker man tycker är roligt!...

Ska försöka få med frugan och emma till valbo...Frugan skulle behöva en vinterjacka...Får se om jag lyckas hihi!

Nä nu tilbaka till svetsbåset får se hur de ser ut!!!


kram kram ///jennie

Presentation


Om mig och mitt liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards