torresvoll

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av jennie Törresvoll - 18 mars 2009 18:00

Då var de onsdag idag då..Gått några dagar sedan jag skrev sist....

Idag har det varit en sådan skön och solig dag! snart är våren här härligt.

Jobbat på Ovako idag burrrrr vad kallt det var där idag man frös som fan!
Har 4 skift kvar där nu kommer kännas tomt utan alla!

Nästa vecka är det jobba på yxen som gäller det ska blir roligt..
Fast jag ska även till doktorn den veckan oxå hoppas dom kan ge mig lite svar....

Mycket snurrar i mitt huvud just nu men allt kommer bli bra!
*Like an angel passing through my room* super fin låt är de får mig släppa saker för en stund och bara lyssna.

Har börjat lyssna jätte mycket på texerna till låtar och så och en del är så hemskt vacker och man verkligen känner igen sig i vissa texter!

Amor vincit omnia stämmer det verkligen? Övervinner verkligen kärleken allt? hmm
Ni ser jag tänker en massa på olika saker försöker hitta naturliga saker till allt!

Finns så mycket jag skulle vilja säga men kan inte får inte fram dom rätta orden allt blir bara fel då!
Tror inte jag ska försöka så mycket men då kanske de blir tvärt om då kanske de oxå blir fel!

3 timmar har gått nu och jag har inte hört ett ord ännu är man bortglömde eller skiter man bara i mig lär ju aldrig få svar heller!

Snart är de helg oxå! skönt med helg!

Men nu ska jag göra annat ett tag ....

kram///jennie

Presentation


Om mig och mitt liv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards